Oportunidades de voluntariado

Voluntariado presencial en ONG

Detalle de la organización seleccionada

Nombre de organización Fundació Viarany (Centre Passatge)
Objetivo La Fundació Privada Viarany neix com a espai de diàleg entre persones i grups compromesos en la construcció de la vida quotidiana on es posen en joc els valors, on s’accepten els seus reptes, on es demanen respostes i on es construeix la història. Des d’aquesta perspectiva, la Fundació Viarany treballa per a generar processos que facin possible una ciutadania oberta als diferents sistemes de valors, amb consciència crítica, amb tarannà solidari i amb obertura compromesa al món, especialment a les realitats socials i culturals amb mancances bàsiques per al desenvolupament integral de les persones que en formen part. L’acció educativa, la intervenció sociocultural, el suport a la família i la mediació cultural són, entre d’altres, camps específics d’actuació de la Fundació Viarany tots ells viscuts des d’una concepció transcendent de la vida i de les persones. La Fundació té com a finalitat l’acció cultural i educativa la qual es concreta en les següents: 1. Treballar per la promoció de grups i persones tot promovent una ciutadania activa, crítica i oberta a la diversitat cultural i religiosa i amb la voluntat d’una societat més justa i solidària. 2. Realitzar accions educatives i de promoció social i cultural en el marc de l’educació formal i no formal, atenent a la formació de la persona al llarg de la vida. Són camps d’educació no formal prioritaris en l’actuació educativa de la Fundació: el lleure, el medi ambient, l’esport i l’excursionisme. 3. Impulsar la funció educativa i social de la família. 4. Formar voluntaris per als diferents àmbits de la vida social. 5. Elaborar i difondre publicacions pròpies.
Web http://www.fundacioviarany.org

Delegación de Barcelona